Ridpasset 22/4-12


Ridpasset idag gick bra- men inte lika bra som förra gången.
Jag fick ha Nizzan idag igen eftersom Tippan fortfarande är skadad.


Idag var Nizzan vääldigt slö, vilket resulterade till att jag fick jobba som in i.
Trots att jag hade sporrar var han lika envis.
Han är supergullig och jag är ändå nöjd med insatsen idag :)

Idag hoppade vi över bommarna, red runt och övade på att gå vägar och att ha en strikt väg framför sig hela tiden.
Ja Nizzan ville ju helst smita undan och snedda jämnt men då fick ju jag rycka in ;)

I början av ridpasset var stigbyglarna för korta- på TOK för korta- och sen när jag förlängde de blev de på TOK för långa! Hahha hopplöst det där var idag..

Jag är inte så jätte nöjd, för han var envis och jag hade en tjock vinterjacka på mig(trodde det skulle vara många minusgrader)så jag blev vääldigt varm.
Idag blev det inte heller någon galopp(vågar inte hoppa i galopp med honom).
Ja men jag mår iaf bra nu och jag hoppas han också gör det, min lilla gözze<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0