Gästbloggning av Zozzo - The Hunger Games

Hallojsan! Eftersom Felixiz inte kommer ha mycket tid åt att vara inne på datan den närmaste veckan tänkte jag att skulle försöka hålla bloggen någorlunda uppdaterad. Nu har jag inte direkt något att blogga om, så var inte allt för hårda mot mig. Jag tänkte att, antagligen har de flesta hört talas om Hungerspelen? Så jag kommer lägga upp några GIF's från The Hunger Games Cast och någon video. Som sagt vet jag inte om det är någon här som gillar Hungerspelen, jag försöker bara göra min kompis glad med att fixa lite på hennes blogg, men här kommer de iaf! ^^










'

HAHA, Josh och Jennifer är verkligen de bästa skådespelarna någonsin! Och för Felixiz's skull lägger jag dit Taylor Lautner där, hehe ;)

Nu kommer några videos - om ni orkar se dem. De är FÖR kul asså, HAHAH.







Ja, det var det! Som sagt, ni kanske inte gillar eller ens har hört talas om Hungerspelen, men jag älskar både böckerna och filmen, dessutom skådespelarna. JOSH HUTCHERSON <3 //Zozzo


Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, har läst alla böcker och sett filmen, ÄLSKAR DOM!!!:)

2012-05-03 @ 15:30:19
URL: http://canonsystrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0