Vill egentligen inte tynga ner er med mina bekymmer.. Men..

..Idag var min dåliga dag. Har faktiskt väntat på att den skulle komma, med tanke på att det gått hyfsat bra dessa senaste veckorna- inom ridningen, skolan och allmänt.
Men denna har varit SKIT.

Vaknar halv 7, går upp och fixar ve mig. Är klar 20 i 8, cyklar då till skolan. Den "långa vägen" cyklade jag då jag  hade hyfsad medvind.
På "gångvägen" hade jag rejäl motvind med 3 väskor på cykeln och hård vind mot ansiktet denna ganska tidiga och riktigt kalla morgon. Lektionerna PISS och på gympan hade vi orgentering i pissregn och storm. Great.
Sen när vi kommer tillbaka har vi ca.10 minuter på oss att fxa iorning oss- duscha och fixa alla böcker inför lektionen efter gympan, vilket är engelska. Vi skulle egentligen haft läxförhör med 62 engelska glosor, men när lektionen började fick vi reda på att vi bara skulle kunna ÅTTA av dom! :o Det är så JÄ**A piss alltihopa!
Och sen så slutade vi och jag stack iväg till min cykel med mina tre väskor som väger flera ton. Jag stod i säkert 10 minuter och lastade på mina JÄ**A väskor vikket jag tycker är en EVIGHET. När jag väl kom iväg hade jag medvind på "gångvägen" och OTROLIG motvind på "den långa vägen". När jag cyklade på den långa vägen så var det storm. åskregn och rejäl morvind. GREAT! Kom hem en halvtimma efter det att vi slutat skolan för dagen.
Det brukar i vanliga fall ta MAX 10 minuter. Dålig dag eller vad? Kom in genom dörren och var trött, ilsken och upprörd. Min dag pajade min kväll som jag skulle tillbringa framför TV:n med Idol och alla mina JÄ**A läxor..
!"#¤!?£@!€{@!! SKITDAG! :@  Nu ska jag ta och fixa mina JÄ**A läxor. Kanske blir något inlägg senare ikväll... Får se. Tjaddå!! :) Älskar er alla ni som läser denna bloggen! <3 //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0