Att inse sanningen, att förstå hur det egentligen ligger till kan göra så fruktansvärt ont.. Man ger allt, framförallt MINNEN, och tillbaka får man ett krossat hjärta...


Jag gav dig ALLT;
*Kärlek, vänskap, kramar, tröstande hand, kommentarer, beröm, glädje men framförallt MINNEN.
Du verkar ha glömt ALLT jag gett dig, allt vi varit med om.. Jag ser på din sida att du byggt upp ett liv, utan mig, och det värsta är att jag inte är delaktig i ditt liv längre... Du och jag var bästa kompisar, trodde vi var det fortfarande, men när du inte ens svarar när jag skriver till dig flagnar glädjen från dig av från mitt hjärta, och ersätts av en ENORM sorg.. Vi gick ofta i stan och skrattade, och om jag ska vara ärlig så var den senaste gången vi gjorde något TILLSAMMANS för FLERA månader sedan... Jag är krossad, du har tyckt ner mig.. Det första jag började märka var att du tog avstånd från mig. Och när jag ringde dig så sa du att du inte hade tid. Och när vi lyckats pricka in ett datum så är du en HELT annan person.. Du trycker ner mig, säger elaka saker, medvetet eller inte vet jag inte, men elakt var det du sa iaf. Såg nyss en video från dina kompisar på dig och hon... Du betedde dig som ett ego, såsom du betedde dig mot mig. Sur, arg och elak, trycker ner den du håller närmast. Du började snacka skit om min bästa kompis. Jag stöttar denna tejejen än idag, ger henne tips och försöker hålla kontakten bättre med henne än med den som krossade mitt hjärta...
Jag älskade dom förut, men nu vet jag inte.. En av dom älskar jag mer än jag gjorde innan, den andra hatar jag inte men är mycket besviken på.. Jag gav henne allt, minnen och bjöd henne på fester och var snäll. Vad får man tillbaka? Skräp och ett krossat hjärta som ska tillhöra mig.. Det är så fruktansvärt tråkigt att inse sanningen.. Att jag förlorat henne och att hon aldrig kommer återvända, aldrig bli den samma... Den andra, min ALLRA BÄSTA VÄN, glider sakta ur mina händer... Jag älskar henne så, och vill ALDRIG SLÄPPA TAGET! Jag hoppas hon vet hur mkt jag älskar henne, för den hon är och för allt hon gjort för mig och för den underbara människa hon är...Önskar jag fick träffa dig igen, för JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0