Träningen med Tippan

Träningen idag gick riktigt bra. Förutom att hon höll på att åka i backen flera gånger. Tack vare duktiga mig. När vi galopperade så höll jag tyglarna ojämt så hennes huvud inte var rakt fram. Då trillade hon i kurvorna så jaa... Helt mitt fel. När vi skulle snedda över hagen till andra sidan så vek hon frambenen undersig när vi galopperade men sprang sedan på fötter igen. Min lärare nämnde att hon vaknade. Hahha, joo, det gjorde hon nog;)
Jag är så himla dum i galoppen, för jag har hennes huvud fel och sen så tappar jag stigbyglarna! Det gör jag också ibland när jag travar. Alltså, inte tappar TAPPAR liksom, utan de kasar bakåt, så att de inte är på tåspetsarna. Lite trögt, I Know. Men det gick mycket bättre idag med det problemet. Saknar henne nu..<3 :)
En hel VECKA tills näta gång. Jag får njuta av bilderna så länge. Men eftersom de inte är överförda ännu så får ni inte dom föränn de är överförda, helt enkelt. Riktigt fina bilder, I Promise:)

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: hihi nej det är den inte. men finns effekter jag kan välja när jag fotar i webbcam ;) kram

2011-09-11 @ 19:16:23
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: aw gud vad gullig du är! och jag gillar också den tiden med hästar och sånt men hade kunnat ta med mig en del av tekniken som vi har nu och lite från den gamla så hade det blivit perfekt! ;)

2011-09-11 @ 19:57:22
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv; yes helt perfekt! :D

2011-09-11 @ 20:35:22
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Min ponny är buuusiiiig x)



Det betyder så OTROLIGT mycket att du kommenterar så mycket på vår blogg. Nästan varje gång man loggar in får man en söt kommentar från dig. DET BETYDER!!<333

2011-09-11 @ 21:34:38
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0