Sky is mine


Sticker kanske iväg till underbaraste stugan lite senare idag.
Hoppas jag får några FINA bilder idag! :)
Ska fråga underbaraste sosso om hon kan va.
Om inte det, får jag vara själv med paradiset.
Det är också otroligt skönt. En ensam stund innan det glider ur händerna på en...
Kanske ska hälsa på underbaraste Sockerpuff och Vanilj idag! :)
Jag saknar dom från mitt hjärta, och vet att det är över snart..
Så varför inte ta vara på tiden? <3
Hoppas ni kikar in här ändå- kommer såklart tillbaka till er, fast lite senare ikväll:)
Kanske lägger upp en tävling senare ikväll! :)
Dagens blogg, veckans blogg, dagens tips eller något annat.
Om ni vill ha mer att läsa- kika då in på Bokzoem där jag bloggar så ofta jag kan, precis som här! :)
Love U! //Felixiz

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

sv: hej, jag (sandra) är 17 och Ina är 14 med blir 15 nyår. kram

2011-09-17 @ 10:18:26
URL: http://www.ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0