No More!

Jag överlevde!
Jag överlevde en till dag med DIG. Igår gjorde jag ett riktigt långt inlägg om dig, bara för att just få utrycka mig och få ut min ilska. Jag är lika arg idag- nästan ännu mer än förut. Men jag ska försöka ta kontrollen igen. Imorgon ska jag f*n inte tollerera mer! Jag ska stå tillbaka mot dig, inte vika mig. Strunta i dina kommentarer, i dina rörelser och dina ord. För nu är det NOCK. Jag har inget mer tålamod. Det är slut- OVER. Fattar du? Inget mer, aldrig mer- ALDRIG DU!

Jag har tröttnat, såsom alla andra tjejer. Nu är det slut. Jag, INGEN, tollererar detta mer!

Jag säger som min kompis,
Mitt hjärta tillhör nån annan. Har bara inte hittat honom ännu:)

Nu Hoppas jag att allt kommer ordna sig. Dagarna "paradis"(mitt paradis finns inte mer, så det finns inget nytt. Aldrig). Och lektionerna går att hålla ut. Allt kmr ordna sig. Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0