Mässa idag!

Idag sticker jag iväg på mässa och ska vara där hela dagen. Men jag kommer tillbaka ikväll så då kanske jag kan blogga lite ;) Ska försöka mobilblogga också. Får se hur det blir med den saken... x)
Igår hade jag en skit mysig kväll med datorn och teven och chatten. Såg den där vampyrfilmen(efter Idol). Den gick på ettan. Hette något sånt med "Vampyren Bekännelse" eller nåt... Har faktiskt ingen aning.. :P
Men hur som helst, nu ska jag sätta mig, titta på Film och sen ska jag börja packa. Alltså, inte packa som i PACKA, utan se vad jag ska ta med mig; Mobil, hörlurar, bok, kanske iPaddy, nåt smått och gott...Ja, funderar mer under filmen! x) Ska försöka få till ett inlägg precis innan jag sticker- eller efter filmen- men annars så får jag blogga mer när jag kommer hem. Ha det så bra sålänge(om ni nu är vakna 20 över 7 en lördag..). ;) //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0