Kärlek eller ointressant?


Jag blev "kär" i en kille
Tyckte han var skarmig
Insåg ganska snart att han var den tråkigaste och ointressanta person jag någonsin träffat
Klassens clown- typen men ändå en tyst varelse...
Jag gick runt och trodde dittan pch dattan
Men insåg att jag haft fel
Kärlek är inte när man tar ett steg ifrån denna person varje gång den rör sig närmare en..
Kärlek är när hjärtat slår ett extra slag när denna personen är i närheten, eller så håller man på att dö när denna person talar.. Min äkta kärlek har jag ännu inte hittat, men det är iaf inte den jag tror. Kanske komme ja bara vara kär i mina hästar på ridskolan, fortsätta leva med dom och skriva romaner, berättelser och dikter. Göra så tills allt tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0