Jag klarade en dag till in the school!

Jag är nu hemma igen. Funderar på att köpa en tatch mobil(jag vet, efter som jag är...). En xperia. Får se.. Isf blir det en svart! :D 
Skolan idag har vart SICK! Jag har blivit rejält förkyld och jag mådde skit när jag cyklade hem... Imorgon är det en till,förjävlig dag i skolan.. Jag MÅSTE, men VILL INTE, ta mig igenom detta.. :´(
Jag har MASSOR med glosor som folk tvingar mig att göra. Jag SKITER snart i allt detta! I helgen blir det andra tider...<3 Ska se om jag kan övernatta med kompisarna från den nya skolan på fredag. Och på söndag rider jag. Och på lördag. Ja, va händer dåe? Det återstår att se... Sålänge kryper jag ner i läxhögen, fixar dom och jao.. Gör det jag ska. Vi hörs antagligen senare... Om jag överlever, villsäga...



Nu vill jag bara slänga mig ut på fältet, vila och lyssna till vassens ljud och- TYSTNADEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0