Inte nu, inte senare- ALDRIG DU


Det borde kännas hemskt att säga det. Men det gör det inte. Jag har väl all rätt till att tycka som jag tycker?
Du kommer aldrig komma in i mitt liv. ALDRIG. Idag gjorde du det värsta av alla saker. Jag trodde aldrig du skulle gå SÅ långt. Mina dagar blir bara längre och längre- allt tack vare dig. Jag orkar inte mer. Inte mer av DIG.
Jag bad dig sluta, du lyssnade- i 2 sekunder. Sen fortsatte du. Jag har aldrig mött nån så jobbig som du. Som håller på 24/7 och petar och klänger och TAR i folk på det sättet som du gör.
Detta måste få ett slut. Genast. Jag- och ingen annan för den delen- orkar mer av dig. Ingen gillar dig. INGEN.
Du passar inte in någonstans. Jag talar bara sanning och vill att du ska förstå vad jag menar med detta.
Jag har ett annat liv där såna som du inte existerar. Kanske en fanfasivärld, men den är verklig för mig. Jag vill aldrig se dit nylle igen. Vet att du kanske inte läser min blogg, men det SKITER jag fullständigt i. Jag hoppas du förstår vad jag vill och inte vill med hjälp av mitt kroppsspråk. Inget mer fjäskande- leder inge vart- inget mer "hjälp" från min del. Jag hatar att hjälpa såna som du. Hjälpa dig med saker som är så enkla som vilken stad du bor i.. Det är bara nånsens. Sluta upp genast! Fick höra idag att du "gillar mig". Jag hatar dig! Jag har såklart fattat att det är nåt speciellt med mig som du fastnat för med tanke på allt fjäsk och allt skryt inför alla om mig- utan att jag nämnt något.
Jag vill få stopp på detta, och jag hoppas du förstår vad jag menar med detta. Än en gång- SLUTA.
INTE NU, INTE SENARE- ALDRIG DU!


Bara liten del av mina känslor.. Ibland kokar kittlen över, så är det bara.
Jag hatar verkligen dig, men det kanske är fel.. Jag orkar bara inte mer... Inte mer av dig.

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: helt okej! det sista i kommentaren om utmaningarna ;)

2011-09-13 @ 17:35:11
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0