I never thought you could be my ..


Ny dag nya tag. Min dag idag kommer gå åt till att fundera, kanske hälsa på mina älsklingar Sockerpuff och Vanilj. Och såklart ska jag hänga med underbaraste Sosso..<3 :)
Imorgon är det också en ny dag, sista dagen denna veckan, jag ska sticka och rida Tippan, min käraste. Hon som jag trodde jag aldrig skulle få rida. Men ärligt talat, hon är en av måga händelser inom ridningen som är det bästa som hänt mig! :) Än sålänge är det det bästa om hänt mig under de senaste tre månaderna. Underbart! :)
Att få känna att man kan, om man bara vill. Om man har styrkan, orken och viljan. Jag har levt lyckligt nu, tack vare henne. Min underbaraste skatt. Trots allt som hänt in skolan och allt jobbigt de senaste veckorna, allt slit och alla störiga  läxor, har jag lyckats hålla humöret uppe. Men det har varit en sånhär ---> __ Bit ifrån att mitt humör skulle ge vika. Jag har varit nära att bryta ihop flera gånger tack vare läxorna och allt jobb. Störigt värre. Men nu är jag uppe igen i sadeln. Nu tar vi nya tag! Imorgon blir det mer galopp, förhoppningsvis, och mer jobb. Jag älskar jobb inom ridningen. Efteråt, när man fått igenom sin vilja, så känner man  YES, jag KAN, om jag bara VILL!!Det är så himla gött att ha den känslan, och kanske är det tack vare den, som jag fortsätter som jag gör. Att jag inte trillar ihop. Ett stort tack till dig, Tippan, för allt och ingenting. Älskar dig sötis <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

kommer inte ihåg faktiskt :D rider du cokså va?

2011-09-10 @ 22:13:25
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0