I Know that...

.. But I HATE to be here! 

Jag hatar att erkänna det, HATAR att göra er ledsna, HATAR att avslöja det inför hela världen, HATAR att jag är den jag är med dom tankarna jag har... Men jag är nöjd med vad ja kommit fram till, och jag vet hur ledsna ni blir, men jag HATAR att vara här!!


Om jag kanske fortsätter vidare på cykelvägen.. Kanske jag kommer till mitt egna Paradis? Där jag trivs som bäst, är den jag är utan era åsikter, är den rätta, tycker vad jag tycker, där jag mår som bäst och trivs som allra bäst. Det är där jag ska bo i fortsättningen- på landet. Utan den svala luften, djuren och humöret som är på topp där... Kommer jag krossas och dö ut.. Precis som alla andra som inte får leva sin dröm ut till spetsarna. Jag kommer bli som dom, om jag inte får valet. Om jag inte får det jag vill.. Utan Paradiset är jag ingen. Det är sant. Promise me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0