I am Who I am

Jag är den jag är. Tänker inte ändra på det. Men det jag kommer ändra på är ganska mycket- men det kommer inte påverka mig och min "stil". Jag ska äta sunt, ha godis+ chips+ läsk förbud. Jag ska vara mer nogrann i skolan och med alla läxor. Satsa på skolan och ridningen. Ta vara på tiden i Paradiset och ta vara på tiden med mina älsklingar... Börja satsa på musiken(tolka inte detta fel nu). Ska inreda skåpet i skolan så att det blir mer Felixiz.
Inreda mitt rum, stor renovera det och fixa nyare, fräshare saker. Skaffa ny dator, kanske ny mobil, fixa kameran och köpa en ritplatta. Invenstera något bara för att. Jag ska köpa nyare smycken och utöka mitt halsbands förråd x) (VIKTIGT!). Jag ska helt enkelt ändra på småsaker, men fortfarande vara den jag är.
Låter nice va? Jag ska även fixa bloggen och göra så att den går i TOPP! :)
Mer tävlingar, mer snack, mer bilder, mer skoj, mer Felixiz helt enkelt! :)  Hoppas ni fortätter läsa min blogg- oavsett vad. För jag ÄLSKAR att se hur ni fixar statestiken, hur ni fixar bloggen. Hur ni får mig på så BRA humör! :)
ÄLSKAR ER! <3 //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0