Hemska vinter...

Tråkigare kan det inte bli.. Man sitter här ensam för sig själv. Vet att det kommer bli ett helvete om man inte gör nåt. Jag är inte beredd att ta risken. Men jag är så illa tvungen.. Jag orkar inte mer, för jag har haft så mycket skit på sistone. Men tydligen är det roliga över och helvetet tillbaka. Om 5 4 3 2 1 timme ska man vara i skolan och få han där´s äckliga kommentarer, då man bara vill gräva ner sig. Jag vill inte bo här längre. Jag vill flytta ut igen, bo där såsom jag gjort hela sommaren. Men såklart är det hela över... Föralltid... :´( <3

Att minnas tillbaka till det här är inte kul NÅGONSTANS! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0