Hemma från ridningen

Nu är jag HOME! :) Det gick- skulle jag vilja säga- super! :) Jag fick henne att vara PIGG, gå SNABBT, galoppera, och även trava lungt och fint. Men jag behöver vara mer PÅ om ni nu förtår vad jag menar.. Jag är liksom somså att jag vill ha BRA mark att rida på- annars VÄGRAR jag galoppera där. så hände de ju såklart idag också.
Och sporrarna glömde man- ooopsi... Och sen så var jag inte bestämd..- no no no...
Men ja är ändå nöjd. Okej, det ska man ju ALDRIG vara, man ska sträva sträva och sträva ännu mera. Men ja, jag är ändå HYFSAT nöjd, om man nu får säga SÅ då :)


Red på mitt annars hat- rid- ställe men idag blev det de bästa stället att rida på! :)
Hyfsad plan mark, runt 8 hästar eller något, och SUVERÄNT med plats! :) ME LIKE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0