Hemma efter en jobbig skoldag

Nu är jag hemma igen efter en hyfsat jobbig skoldag.. *suck*
Egentligen är Måndagar den bästa dagen på HELA veckan om man kollar på våra lektioner, men denna dagen har varit besvärlig och allt känns fejk- människor som skvaller. Pallar inte mer.
Kom hem och såg att någon vart inne på mitt rum.. Blev asförbannad eftersom någon vart inne och rotat bland mina KLÄDER och dessutom slängt runt allt på golvet i en enda röra. Har inga småsyskon som skulle kunna göra det, så det måste ju vara nån i min familj, mamma pappa eller brorsan.. Ingen av dom skulle vel egentligen göra sådär...?
Shit i vilket fall som helst. Har nu DUBBELT så mkt att göra. Rummet, KLÄDERNA, läxorna, skrivbordet, damsuga(?) och ja.. *SUCK* Bäst jag börjar dåe... Hejdå underbara blogg. Ses senare kanske- om jag ÖVERLEVER..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0