Härliga Torsdag

NOOOT!
Mina fiina torsdagar är de värsta någonsin. Usla lektioner, usla tider och usla schema.
Usla torsdagar helt enkelt.
Vår sista lektion var Matte, vilket inte är världens roligaste lektion
- Och verkligen inte att ha sist på dagen! :o
Men men...
Nu ska jag sätta mig ner, leta reda på några kapitel från min berättelse som jag ska ge ut på Bokzoem.
Om ni är intreserade av att läsa en berättelse som jag skrivit kan ni gå in på
Bokzoem.blogspot.com varje fredag, då jag kommer lägga upp ett kapitel från en berättelse jag skrivit.
Den handlar om hästar och äventyr- kanske är något i din smak? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0