Har ni samma problem?

Något som är riktigt BAD med mig, är att jag inte kan ta emot komplimanger. De är verkligen hemskt.  Som idag, fick komplimangen att jo, du är riktigt SÖT i fläter, borde verkligen ha det oftare! Jag tar såklart till mig det sista, att jo, visst kan jag ha flätor oftare, men söt; nej nej! Söt är många av de sakerna som inte passar bra in på mig! Många har det sådär, kan ej ta emot komplimanger. Jag tycker att man ska kunna ta emot komplimanger i VISS MÄNGD, alltså inte ta emot komplimanger såhär:
En riktigt nära vän till dig går fram till dig och säger: Skit vikken snygg häst du har!
Då kan det tolkas som skryt(endast IBLAND) om du tillexempel öser på: Jo, jag vet, han är riktigt duktig! Har vunnit det det och det,och - någon kändis- har sagt att han är riktigt snygg! "denna kändisen inom ridvärlden" gav honom till och med PRIS för detta! Jag är såå stolt! Min prins äger världen och tillsammans kan vi 2 vinna över ALLA! Till och med DIG! så passa dig! BTW, ska du ställa upp i den tävlingen?
Och sen när denna personen svarar att jo, jag ska ställa upp med "ricky" dåe.
Då satsar denna tjejen som "skryter " ganska mycket, hon satsar då gärnet och VINNER hela rundan. Innan rundan startat säger hon till rickys ägare att ja, må bästa man vinna. Och du vet, vi tävlar väl inte mot varandra? Den som vinner vinner jue.. Detta säger hon bara för att hon är osäker, tror att denna tjejen med ricky, som vunnit så månag år tidigare, kommer vinna igen. Denna tejen som "skryter" är rädd för att förlora, vill vara säker på att rickys ägare inte kommer satsa allt mot "skrytmånsen". När skrytisen vinner, tar hon emot priset och ler hånfullt mot rickys ryttare. Så himla FRÄCKT! Enligt mig gör man inte alls så, speciellt inte när man vart vänner så otroligt länge.
Jag har inte råkat ut för just detta,men liknande saker skulle jag tro. Jag tycer inte det är RÄTT! =<
Jag är verkligen ingen som gör såhär, inte mot vänner eller ovänner för den delen heller, utan är ganska rättvis mot alla. Jag kan inte ta emot komplimanger, och inte heller bli en skrytmåns tack vare detta problem. Positivt OCH negativt? Eller vad säger ni? :)

En liten redovisning om vad som händer hos mig, vad mina svagheter är osv. Ni då, vad har ni för svagheter?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0