Gråta i regnet?

Har precis kommit hem från världens jobbigaste dag i skolan.. Okey, nä, inte världens jobbigaste, men den var jobbig. Jag hatar att vara där. I skolan, här överhuvudtaget. Jag hade hemlängtan igen.. Jag vet hur det kommer bli efter att det är över. Alla kommer vara arga och sura och inte ha ork. Men ingen verkar fatta hur det kommer bli.. De ska bara få se. Jag är helt slut, trött arg, besviken och ledsen.. Hoppas sosso kan muntra upp mig :) <3

Har kommit på ett jättebra knep. Jag skäms oftast för att gråta- offentligt- men om det regnar så ser jue ingen att man gråter, eller hur? :) Perfekta lösningen. Ska börja redan nästa gång det blir regn. Idag är det bara molnigt. Men vi får som sagt se när nästa gång blir.. Tagga regn! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0