Ett krossat hjärta och bortrövade vänner


Ja, här sitter jag. Har kommit hem från en FRUKTANSVÄRD dag i skolan. Slutade med ett konditionstest. Eftersom jag vart förkyld i två veckor och inte tränat sen sommarlovet förväntade jag mig inte världens bästa resultat. Men om dom hade betygsatt hade jag fått VG, vilket jag är hyfsat nöjd med. Kommer säkerligen få G i allt annat inom idrottningen framöver, så ett VG är ganska okey huh? (:
Men skit samma, efteråt gick jag vilse och blev hysterisk. Kom ut på en motorväg, mina kläder från gympapåsen trillade ut på vägen och ja, allmänt SKIT blev min dag. Jag är heeelt slut och ska nu plugga lite och läsa.
Har märkt att mitt hjärta gått in egen väg... Den har gett en liten bit till en kille jag träffade på en fest i somras, en annan del, lite större, har hjärtat gett till en kille jag känt i hela mitt liv. En annan del har hjärtat gett till en kille jag bara sett en enda gång(då mitt hjärta skuttade ett extra slag..). Jag fattar inte, kan och FÅR ett hjärta verkligen gå sin egen väg när ägaren inte har koll på dittan och dattan? Får hjärtat verkligen det...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0