Vilket väder!

Öser ner och himlen är väl inte den vackraste... Lite dov och orangeaktig. Precis som en varm sommardag då regnovädret drar in från Danmark. Precis sån himmel är
det.
Jag får inte till det med läxan.. :( Någon som har tips på ett bra sätt att lära sig en text man inte har nån aning om vad ett måste lära sig ömne i kapitlet är?
Har testat med musik- nej nej, går ju inte. Har testat tyst, men det blir ett hopplöt fall då... Jaja, får väl fråga nån senare som har tid... Nu vill jag bara blogga. Men jag ska ju testa minska på mina inlägg. Alla vill ju inte att jag skriver så mycket som jag skriver, PGA att man tappar bort sig och inte hinner läsa alla inlägg.
För mig är det inga problem att varken läsa eller skriva mycket inlägg. Det känns bara skönt att veta att man är uppdaterad, och när man läser inläggen på nån annans blogg, att veta att bloggaren är uppdaterad och vet hur man bloggar på bästa sätt för att få med MIG. Men det är ju bara min åsikt. Vill gärna höra ERA åsikter också. Tjatigt, jag vet, men jag VILL VILL VILL! :D

Vad tycker ni?
Ska jag  blogga mer eller mindre?
Kommentera!:)

Tack på förhand!
//Felixiz

Kommentarer
Postat av: Meja

Hej, gör en liten undersökning. Om du svarar på denna kommer jag publicera din bloggadress på min blogg!



- Vad krävs för att du ska börja läsa en ny blogg? :)

2011-10-26 @ 18:21:19
URL: http://mejakrinz.blogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: yes, det regnar! :(

tycker du ska blogga mer inte mindre iaf!! :D

2011-10-26 @ 18:22:11
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; haha nä, eller hur! :D

har du bloglovin?:D

kram

2011-10-26 @ 18:35:05
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; hihi japp, lust att följa varandra?:D

2011-10-26 @ 19:21:58
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0