Varför ÄR ni så korkade?

Asså........
Ibland förstår jag mig bara inte på KILLAR.
Varför jag valt att göra ett eget inlägg om dom vet jag inte riktigt, men så korkade och knäppa som vissa killar är.. Ja, de krävs oändligt med tid att klura på för att sen få ett svar.
Nu säger jag ju inte att ALLA killar är konstiga och korkade, men vissa är det.
Till exempel idag så sitter två killar i ett hörn av klassrummet och kastar sönderfrasade bitar av SUDDIGUMMI. Hur korkat ÄR det bara inte?
Ja, jag orkar inte ens svara på frågan.
Det är så IDIOTISKT och BARNSLIGT!
Jag tittade på dom och så började några tjejer skratta åt MIG. Ska vi tjejer inte hålla ihop nurå??? Killarna bär sig illa åt- mest mot henne om jag ska vara ärlig- och så skrattar hon åt hennes egna KLASSKOMPISAR när dom korkade i klasen gör nåt dumt. Hur korkat är INTE DET DÅ?
Ja... Jag hoppas att ni som läser denna bloggen har BETYDLIGT bättre killar i era klasser.
Annars undrar man ju lite... Varför flera skolor- i såna fall- har likadana bråkiga pöjkar...
Jaja, nog funderat tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Meja

Asså jag blir så grymt glad ! :D

2011-10-27 @ 17:20:02
URL: http://mejakrinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0