Tjolahopp i rasande blixtenfart galopp!

Hemma igen. Sedär- jag ÖVEREVDE! Det trodde jag faktiskt inte i början.
Men ajja, nu är jag hemma och imorrn är en ny dag.
Nu väntar läxor eftersom vi har engelskaprov imorrn... :( *SUCK* Ena problemet efter det andra..
Men jag tänkte ge er lite "tekningsrais" senare. Det vill säga, jag tar och lägger upp lite bilder på bloggen som jag SJÄLV ritat och sen kanske ni får ideer eller inspiration..? :)
Tänkte sen också lägga upp ett enkelt och framförallt ROLIGT pysselsätt som fungerar utmärkt på hösten- men även på sommaren och våren(lite svårare på vintern). Ska bara fixa läxorna först- sen ger jag er lite att läsa och titta på! :) //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0