Som man bäddar får man ligga

Heej.
Har nyss duschat och sitter nu här framför datorn. Vill blogga! :)
Så jag lägger upp ett dikt maraton med dikter jag själv skrivit. Visst, kanske inte så roligt- har fått många "klagomål" på att jag lägger upp massor med "oförstående" dikter. Såklart vill jag inte att dom ska vara "Oförsåtende" för er. Mina dikter står för mina känslor. Om jag är ledsen skriver jag ner mina känslor, för då känns det mycket bättre. Mina dikter är som musik för andra. Hoppas ni accepterar det, för det är sån jag är. Men om det är väldigt VÄLDIGT tråkigt att läsa dikterna så är det ju bara att säga till, då håller jag dom för mig själv:)
Just nu sitter jag och lyssnar på en låt som heter "Som man bäddar" och handlar om som man bäddar får man ligga´. "Lanar"(bästisens utryck) låten medan jag funderar på att skriva en till dikt. Och det gör jag! :D
Ses snart, elle hur? :) //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0