Öppna hela sin barndom..

Jag fick  höra allt om din barndom... Kände att det mesta även passade in på mig...
Vi båda är ju födda i samma tecken...
'Jag känner fler i samma tecken som känner såhär... Är det så det ska vara?
I ett tecken är man poppis, i ett annat utstött och i ytterligare ett tecken bland mobbarna...?
Ska det vara så? Stjärntecken brukar inte betyda så mycket, egentligen, men tänk så gör de det ändå.... Jag har verkligen ingen som helst aning..
Men jag ville bara säger er alla där ute, vilket stjärntecken ni än är födda i..
Ni är dom ni är, stå upp och skaffa bra självkänsla. Mod. Med det kommer du komma långt i livet. Hoppas ni förstått mitt "budskap".. =)

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0