Ni är så TOPPEN!

Asså.. Att logga in och se alla superglliga kommentarer... LOVE TO YOU! :D

Idag så är det planerat att hänga kvar lite extra på musiken, och att sen sticka hem
och plugga.
Sen så jao... Efter allt pluggande ska jag fixa lite smarriga inlägg till er! ;)
Prov för min del idag.. Spanska och jag vet att det kommer gå USELT. Jag har övat-- massor till och med- men när jag står inför stor grupp brukar jag glömma bort allt jag ska säga.. ^^ Hehhe... :3
Men Feffe sa att vi kanske skulle köra i smågrupper idag, tre och tre+ vår lärare, men jao... Jag får väl se... x))
//Felixiz


Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Haha eller huuur ;)

Jo, ett marsvin ^^

2011-10-11 @ 09:45:54
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

vi gillar dig också, du kommenterar på så bra! :D kram

2011-10-11 @ 16:23:23
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0