Naww! :´)

Jag kommer in och ser att det står fyra kommentarer i kommentar rutan. Så glad jag blir!:D
Har ju inte blivit så mycket kommentarer från er på sistone, så det känns gött.
Är det för att jag bloggar mer kanske? :)
Fick en kommentar om att jag skulle blogga mer( la nyligen upp ett inlägg och frågade vad ni tyckte, blogga mer eller mindre..?). Så då har jag en röst på blogga mer, och en på rösta mindre..(min kompis tyckte jag bloggar för mycke...). Men asså... För att få resultat, kunna VÄLJA, behöver jag MER av era åsikter! :)
Så snälla ni... KOMMENTERA OM VAD NI TYCKER- BLOGGA MER ELLER MINDRE?
Tack! :D

Dagen idag har vart allmän chill.. Lite trött bara...
* Berättelsen om min pipande natt*
-PIIIP-
Jag: Va...? Vafan är det om piper...?
- TYST-
*Jag; somnar om*
Klockan två någonting:
- PIIP-
Jag: Amen... Är detta en dröm..?!
*Jag; somnar om*
Klockan tre, halv fyra:
- PIIIIIP-
Jag: Amen SHIIIT! VAD ÄR DET SOM PIPER....?!!!!
* Jag; somnar om*
Klockan halv 5:
- Pip,... PIIIP-
Jag: Ja ja, nu är det väl.. -STANNAR UPP- Upptäcker att min gamla mobils batteri tagit slut och ligger och att mobilen ligger och blinkar. Jaha... Suckar och somnar om...

Ja, det var min natt det... x) Sömnlös var nog rätta ordet.. *GÄSP*
Nu tänker jag försöka- hörde ni, FÖRSÖKA-  sluta blogga en liten bit av denna kvällen. Kanske kommer ett enda litet inlägg senare ikväll... *GÄSP*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0