Men hur tänker ni?

Jag förstår bara inte hur SAMTLIGA tänker när dom öppnar munnen. Kommentar efter kommentar som dröser ner över en... Jag blir såå ledsen! :´(
Ni ska föreställa mina kompisar, jag ska stötta er, ge er all kärlek jag förvarar i mitt förråd, men jag får inget tillbaka. Joo, SKIT. Men VEM F**n har nytta av SKIT? Inte ja iaf! Ni är så snälla mot alla andra, men mot MIG- bara MIG- kan man slänga skit på, hur mycket som helst. Skratta, HÅNA....
jag förstår bara inte hur ni tänker när ni öppnar munnarna, det var bara det jag ville fråga er.. Ingenting annat...

Jag ska sätta mig ner med min geografibok... *SUCK*
Har 4 sidor att läsa till imorrn... Men har ej börjat... Att bara LÄSA, inga problem liksom..
Men att sen få allt att STANNA i huvvet... Jao,.. Lätt är väl inte rätta ordet...?
Vill tacka er som läser min blogg- och KOMMENTERAR! :D
Det betyder så mycket för mig... Bara så att ni likom vet... :) <3

LOVE <3

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: yes har haft en bra dag! :D själv då sötnos! :D

2011-10-26 @ 17:35:04
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; tack detsamma! :D

taack hhi :)

haha japp det gör jag!;)

kram

2011-10-26 @ 17:44:10
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: hihih, okej ja vädret är ju verkligen piss... :( kram

2011-10-26 @ 17:52:35
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0