Jag är den jag är!


Ni verkar inte acca den person jag är
Det gör mig arg- SKITFÖRBANNAD
Jag låter er vara den ni är, låter er göra vad ni vill- låter er vara dom ni ÄR!
Men ja dåe?
Jag ska vara som alla ni, och ska helst gärna få reda på mina dåliga vanor så snabbt som möjligt
Men om jag inte TÅLER att få höra sånt?
Vad äre med det? Skit i det- skit i vad jag tycker!
Jag tåler så mycket mer som er
Jag visar inget, säger inte IFRÅN
Men även om jag inte gör de betyder det jue inte att jag TÅLER allt!
Jag vill så gärna sätta stopp för det ni gör
Det ni gör som sårar mig- alla i er omgivning- men jag vill inte mista er som vänner...
Jag vill ha KVAR ER!
Jag tåler inte så mycket skit- speciellt inte från så många som ni är- men ja tåler kärlek
Jag tar så gärna emot kärlek
Men varför är det så lätt att hata, och så SVÅRT att älska nån?
JAG ÄLSKAR ER, MEN SLUTA MED ERT TJAFS!JAG ÄR DEN JAG ÄR!


Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Asså jag gungade henne och hon bah: Högre, Ina, högre!! Så tänkte jag sparka till gungan för att hon skulle få extra hög fart, men när den slog i min fot flög jag bakot, gungan stanna och syrran flög av.



Det gick bra med oss båda, men hon låter mig inte gunga henne längre xD

2011-10-06 @ 20:44:10
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Haha jo, hon blev la lite rädd ;) Har intygat miljarder gånger att det inte va meningen, men hon tror mig inte :(



Jo det är sådär... Har haft en liten fight med mamma, men annars e det bara bra. Hur e det med dig??

2011-10-06 @ 21:14:54
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0