Hemma igen! :)

Nu har jag komit hem igen från underbaraste Tippan! :D
Hon var stel och ville inte lyda... :/ Kändes som att något var fel med henne... När jag skänklade föll hon framåt och ville lägga sig på frambenen ibland... :(
Jag blev jätte rädd. Specillt i backarna snavade hon. Hon var så stel och kändes som en envis åsna.
När lektionen nästan var över ställde hon sig mitt på ängen och tömde blåsan. Efter det var hon lite piggare, men det stela fanns ändå kvar... :/ Bättre lycka nästa gång ;)




Kommentarer
Postat av: Jessica Johansson

sv; ja det är skit bra verkligen! Nej det tror jag inte det finns :)

Aw tack! Din blogg är också grym! läser den varje dag... :)

Ja jag rider ibland men annars har jag en shetlandsponny som jag kör frihetsdressyr och trickträning med :) rider du?

2011-10-16 @ 14:14:11
URL: http://jessicaolympiajohansson.blogg.se/
Postat av: Jessica Johansson

sv; aw vad gullig du är! :D

nej denna helgen har det inte blivit något i stallet utan jag har mest varit hemma och varit sjuk :/

sjdå? :)<3

2011-10-16 @ 15:42:39
URL: http://jessicaolympiajohansson.blogg.se/
Postat av: Jessica Johansson

sv; ja nu är jag helt frisk! :D <3

haha mysigt :) kan du inte lägga upp några av bilderna såsom jag gjorde med vattenbilderna :)<3

2011-10-16 @ 17:44:54
URL: http://jessicaolympiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0