Det här med mobilbloggande...

... Fungerar inte för tillfället. Trodde man kunde blogga från mobben, men nej nej, något fel uppstod jue såklart dåe.
Idag blire HÖSTMARKNAD! :) Ska träffa Zozzo och gå där ett tag. Sen så blir det väl film senare ikväl.
Riktigt dimmit idag.. Idag red jag och jag tycker det gick hyfsat bra. Hon som red före mig sa att hon var ett hel*ete idag, ville inte lyda, tramsade osv. Vet mkt väl hur envis hon kan vara. Men när jag ridit henne ett tag så märkte jag bara att hon var OTROLIGT pigg, men inte trotsig eller så. Jag fick galopp i höger varv, men inte i så mycke i vänster. Men jag är nöjd! :) Nästa gång ska man bättra på det här med att få ut henne, ist för att få henne in.
Ajja, berättar mer om dagen senare! :) See You...<3 //Felixiz

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för frågan:) allt bra ananrs?

2011-10-02 @ 19:02:32
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0