Darling in the sky

Jag är upp över öronen kär i dig. Du minns säkert inte vem jag är, men nästa år ska ja få dig att skratta ÄNNU mer, låta din fiol spela igen, titta och lägga ditt utseende på minnet. För att vara kär i dig är ganska enkelt.
Och jag har, tyvärr, råkat ut för din magi. Att glömma dig är det svåraste jag testat på.
Ska hålla fast vid dig ett tag till... Innan jag får reda på mer om dig då jag tänker släppa taget... <3
JAG ÄLSKAR DIG
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
I LOVE U FROM MY HART, DARLING
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0