Att veta att man inte har sina "kompisar" där man vill ha dom gör en så FRUKTANSVÄRT ledsen. Men att logga in på denna blogg och se alla kommentarerna... LOVE TO YOU! (Y)

Ja, som sagt. Att veta att man inte har sina kompisar där man vill ha dom gör en så otroligt ledsen. Nere. Men att sen logga in på bloggen och se alla fina kommentarer känns så OTROLIGT mycket bättre!
Jag har fått kommentarerna förut, av såna jag älskar och tillbringar hela mitt liv med i stort sett.
Ni vet själv med er vad ni sagt som gör att jag bygger upp ett inlägg av det hela. Utan bloggen hade jag vart otroligt ledsen. Utan bloggen hade jag aldrig kunnat få ut min sorg på ett bra sätt. Jag skriver dikter som jag senare visar för er. Vissa dåliga, andra inte.
Men en sak VILL jag att ni ska ha med er!
NI ÄR DOM BÄSTA LÄSARNA MAN KAN HA!
YOU ROCK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0