Asså...

Jag funderar på att stänga ner datorn nu.
Är ganska trött, så det är inte så konstigt att jag somnar 10..
Jätte jobbig dag idag, med idrott och slöjd, och matte och svenska. Så jag drar mig till sängen snart.
Bara så att ni inte kommenterar hur mycket som helst och sen tror att jag är oförskämd och inte vill svara. För SÅ är det ju inte! Jag svarar på ALLA era kommentarer- förr eller senare! ;)
Så kommentera ni på, men var beredda på att svaren inte kommer färrän imorrn! ;)


Ser på Bonde Söker Fru en stund innan jag stänger ner och nannar... x)
Vi hörs imorrn, då jag hoppas på mer uppdatering! :D



Kommentarer
Postat av: Meja

Hej, vad kul att du svarade så mycket, kul med människor som lägger ner lite tid! Jag kommer om några dagar publicera din bloggadress på min blogg!

2011-10-26 @ 22:51:05
URL: http://mejakrinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0