Lång dag med matte prov

Idag hade vi matte prov. Kommer ut från SO lektionen och väntar på att matte eleverna ska bli klara. När dom kommer ut frågar jag hur det gått och om det var svårt. Fick många olika svar. Dom flesta tyckte det var hyfsat lätt, och min kompis tyckte det var jätte svårt och att hon gissade sig igenom hela provet. Jag tycker hon är superduktig inom matten så jag blev jätte nervös.
Men när jag börjat insåg jag att det var enklare än vad jag trott.
En av dom smartaste i klassen stannade kvar jätte länge..
.. Undrar om jag får högre betyg än denna smartisen..? :P

Är nöjd med min insats och svarade på allt (;
Efter skolan åkte jag iväg till syrran och hjälpte henne med julpyntet.
Sen åkte jag och mamma till ÖoB där vi handlade julsaker och julklappar. Och choklad... ^^

Nu sitter jag här, de är ganska fritt. Julpyntat och snyggt i mitt rum.
Imorgon ska jag sova över med mina kompisar och guud vad man längtar...!
Imorgon har jag ingen läxa som ska vara gjord. Känns skönt! :)
På måndag är det studie dag :)
Något tips på vad ni vill läsa om? :)




Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: Twilight is awesome! :D

Ja jag läser ettan fast för typ tredje gången... xD

Har du läst Twilightserien? :)

2011-11-24 @ 19:14:55
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0