Tips tack :)

Jag behöver tips på ridkläder. Jag tänkte ge mig iväg och handla lite varma ridkläder snart. Behövs verkligen nu. Jag tänkte ge mig iväg till Hööks.
Någon som har nåt bra tips på en varm jacka och ett par bra, varma rid byxor?
Isåfall, kan ni då meddela mig? :)
Ingen aning vad jag ska välja. Bilderna i deras katalog säger inte så jätte mycket kanske. Vill gärna höra från nån som provat eller vet något mer än vad katalogerna säger. Plz, help me with this! <3 :) //Felixiz

Bild tagen från Google

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha ja de hjälpe :) jo har ju haft de i en månad nu så man börjar ju tröttna på de

2011-11-02 @ 18:33:45
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0