Ridning med Tippan men även Farsdag och Zozzoz födelsedag! :) <3

Jag vaknar, kommer in på datorn, och ser statistiken. Och shiit vad glad man blir! Har legat på toppnivå. Visst, såhär har den legat till ett bra tag, men för inte så länge sen var statistiken nere på åtta besökare. Lite bättre nu tycker jag ;) Men jobbar fortfarande på att nå rekordet, som jag faktiskt är stolt över. Vissa har över 300 läsare, 700 och 3000. Allvarligt talat, statistiken spelar ingen roll för mig. Visst, kul om många kommer in och kikar på min lilla blogg. Men det jag verkligen är intresserad av, bryr mig om, det är att få blogga. Få kommentarer och bli glad av bloggen.


Idag ska jag rida. Vi ska rida i padocken vilket inte är sådär toppen, tummen upp liksom. Jobbigt att rida där... Svårt att få galopp... Ajja, vi hörs senare.
Fars dag idag(även zozzoz födelsedag! :D), så jag önskar alla pappor grattis! Men även grattis till underbara Zozzo som fyller år idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

awsome design! :D

2011-11-13 @ 09:35:06
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: HANNA

sv: åh tack så jättemycket! :D gissa? : )

2011-11-13 @ 10:28:50
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0