Min dag in i detalj

Jag vaknade halv sju, gick upp och klockan kvart i åtta cyklade jag iväg till skolan. Himlen brukar se ut som bilden undertill, men idag var det helt grått.


När jag kom till skolan träffade jag min klasskompis och tillsammans gick vi iväg till ingången.



Klockan åtta öppnades dörrarna.


Första lektionen var SO. Tråkigt som vilken annan SO lektion som helst.
Och andra lektionen var NO. Och sen så fortsatte dan i lagom långsam takt. Vi slutade klockan tre och jag hängde med min överfina kompis Ida hem och hjälpte henne med en uppgift(hon hade svårt att bestämma sig. Förstår absolut, inget lätt beslut). Efter det åkte jag hem på direkten och pluggade.
Pluggade i en timme eller så och sen läste jag lite och åt lite.



Skissade lite på Teknik uppgiften, att rita av mitt rum. Inte klar, men såhär ser det ut än så länge.


Efter det loggade jag in på datorn och fixade lite med bloggen. Och där har jag suttit sen dess. Hej ^^
Vet inte riktigt vad som hänt, statistiken är väldigt långt nere just nu...

Nu är statistiken uppe i betydligt mer än vad de var för nån dag sen.
Men ändå, hur kommer det sig att statistiken är så dålig nån dag och man bloggar jätte mycket, och sen att det nästa dag blir fler besökare.



Sa ju att mina dagar inte är så roliga att varken skriva eller läsa om... Varna er x) Nu vet ni iaf vad jag gjort idag.. :P Vad har ni själva gjort idag? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0