Lyckad dag till 100%

Vilken dag! :D
Tippan var envis idag, som vanligt, men idag hade vi ett annat pass. Vi hade mer utrymme och tränade oss på att göra volter. Vi hade en annan lärare idag, eftersom vår ordinarie var tvungen att köra iväg i ett hastigt ärende.
Men gud så bra det blev idag! :D Är så glad! :D Efteråt var jag så glad att jag klarade av leveln jag jobbat med i över en vecka nu, utan att lyckas.... x)
Efteråt stack vi till stugan och satte upp ljusstakar. Blev jätte fint! :)
Saknar Stisse och Bamse.. <3 Tänkte gå till deras gamla gård idag, men insåg att dom flyttat och att jag aldrig mer kommer få se dom.. :´(
Det gör så ont i hjärtat på mig, när jag tänker på dom.. :´)
Men dom har det bra. Hoppas det iaf...

Skulle vart julmarknad idag, men jag skippar att gå på den. Ska julpynta och blogga och städa och göra lite pyssel idag ist. Tog lite bilder idag som jag tänker lägga upp här på bloggen när jag får tid... <3 :)


Pstzz... Jag ska försöka fixa så att jag rider ca. 3 gånger i veckan ist för 1, så då kommer det säkert bli mer bloggande om hästar! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0