Home for a looong dayy

Jag har nu suttit och svarat på era kommentarer.
Tatt sin lilla tid. Brukar göra läxorna först, men jag behöver hjälp med läxorna. Där har ni min förklaring på det. Helt slut efter en SUPERLÅNG dag ida..
Om det ändå vore fredag imorgon...
Badat idag, var SÄMST.Shit, ingen kan vara sämre än mig- seriöst!
Och jag som går på ridning, borde inte jag ha starka benmuskler då? Trött jag blir på det. Mina kompisar som tävlar i simning fick ihop 40 längder på 15 minuter, medans jag knappast fick ihop med hälften av deras... :( Kommer få IG på idrott. Tur att man inte behöver så högt betyg i det för att kunna ta sig vidare genom skolan. Nu gäller det bara att satsa på matten och fysiken.. PUST. Har börjat med PI i skolan. Och i fysiken kapillärverkan och atomer och mollekyler och sånt.." Beskriv ett grundämne", " Vad kallas det som får sockerbiten att suga upp vattnet?". Klarar typ inte mer... STORT NO prov på fredag och ett förhör på SO:n imorgon.
BTW- hade oförberett prov idag. Mitt förra var ganska dåligt, men detta blev ändå hyfsat bra. Satsar på VG i matte nu. Först G kanske, sen VG och sist men inte MINST MVG! :D Och i fysiken ett G, tror inte jag kommer kunna nå något mer än VG. Så först G och sen VG. Förresten, dom har ju inte såna där betyg nu, utan A B och C osv, men jag säger G IG och MVG osv, det är enklare då och alla förstår. Men iaf, nu sätter jag mig ner med mina läxor. CHIAO! //Felixiz


Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: Nä, annat tar ju SJUKT mycket tid det också... Inte bara hästarna.



Förresten vilken klass går du i? Jag som går i nian har fortfarande G, VG, MVG eftersom vi skulle fortsätta på det systemet då vi hade det i 8:an också. ;p

2011-11-16 @ 18:36:52
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: anna

sv: åh fy fan va irriterande :O ja hade aldrig kunnat hålla käft om någon hade gjort så mot mig du vet. ja skulle käftat emot direkt , ja klarar inte när någon försöker trycka ner en å är snäsog osv hade nog sagt "jaha ja de säger ni gamla tanter har visst inte heller lärt sig hyffs" eller något om ja blir lite så där sur du vet så brukar ja säga som ja tycker inte alltid bra mebn ibland är de de :P

2011-11-16 @ 18:37:02
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren

Sv: Alla sjuor och åttor i hela sverige har faktiskt fått det nya systemet. Vet ej om sexorna också har det? Tror bara det var från och med sjuan. Vi nior samt eleverna i tredje ring har kvar det gamla som vi är vana vid då det är slutbetygen. sen i gymnasiet kommer vi nior dock fp a-f ;)

2011-11-16 @ 20:40:58
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: Ina Ögren

Sv2: skorna var mkt varma och sköna :) verkade rätt hållbara också, men har bara använt dem en gång så vi får väl se ;p dock gick de inte i stigbyglarna för de var så tjocka, haha x)

2011-11-16 @ 20:42:17
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0