Hemma med en bok i näven

Beroende av att läsa och det är just vad jag gör just nu! :D

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: Matte är mitt bästa ämne därför älskar jag det :) Nä man kan ju inte komma undan... Jag gillar inte de praktiska ämnena, typ musik, idrott, slöjd och sånt. För de är jag dålig på. Sen spanska då ^^ Men jag är bra på de flesta ämnena, antar att jag har haft lite tur där? ;)



Va konstigt, slog han dem!? :O Random lärare det finns... Men vissa är det ju synd om också :/ Typ vår mattelärare är egentligen bra, men alla i klassen pratar asmkt så han tappar typ fokus. Synd att en lärare måste ha förmåga att få en klass att hålla käft för att han/hon ska klassas som bra...



Jag känner många som älskar spanska... Jag kan fatta det lika lite som du, avskyr spanska!!

/Ina

2011-11-28 @ 15:54:15
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Linnea Montazami ♥

Haha samma här :) hehe

2011-11-29 @ 17:02:13
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0