"Du kanske borde börja snart?"

Dom flesta har redan gjort färdigt sina powerpointer. Jag däremot, har en seg dator och ett HEELT annat program än det man ska ha...
Vilket gör det svårare för mig.
En i klassen kom fram till mig idag och sa åt mig: Du kanske borde börja snart? Du ligger väldigt mycket efter vet du va!
Jag vet själv hur mycket tid jag behöver på mig. Är kanske två dagar sen, borde ha börjat på det redan i helgen, men vad gör det, när det är TVÅ veckor kvar till redovisningen...??
Vecka 50 ska vi redovisa, vecka 48 nu, så jag menar... Behöver jag ha panik..?

Jag ska göra mina läxor nu, så jag tar en paus från bloggandet.
Kanske inte bloggar igen förrän imorgon. Korta och få inlägg, men så är det när det finns en syssla som heter SKOLAN. Har ni haft en bra dag? :)

Kommentarer
Postat av: anna

sv: åh va roligt :D!



ne ja har varit på praktiken, varit hos gyn, varit på stan, å klippt mig (:

2011-11-29 @ 20:42:02
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0