Damn!

Jag kollade nyss på nyheterna. De informerade om den bästsäljande serien Twilight och om den filmen som går på bio just nu.
Och jag har inte velat se trailern för att då kanske den avslöjar något av det jag ännu inte sett(har inte sett resten av filmerna i Twilight- skam, jag vet).
Och så förklarar denna reportern på nyheterna vad självaste Breaking Down handlar om! Och jag hinner inte ens stänga av! :0
Tack. Tror inte jag behöver se de andra filmerna; fick ju hela förklaringen av reportern. Tack än en gång.


Kommentarer
Postat av: anna

sv: ne ja tycker som dig fast ingen ska ha den behandligen inte någon alls

2011-11-15 @ 19:21:01
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: anna

sv: precis :) men de ja inte kan förstå är ju att de finns folk som utsätter andra för de hur kan dom med liksom?

2011-11-15 @ 19:26:24
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0