Dag 6- En tid jag saknar

... När jag var mindre och inget visste.
Nu vet man så mycket att man är så försiktig så försiktig så att man knappast kan göra något utan att se riskerna.
Man är inte lika lekfull och glad. Nu kan man tolka folks miner och beteende.
Förstår på direkten om det är rätt eller fel.
Det är betyg man bryr sig om nu, utseende som kretsar kring alla, pengar som spelar stor roll i samhället, kunskapen som man inte klarar sig utan.
Nä, tiden då man inte visste så mycket, den var bättre den.


...Fast tiden då jag bodde i Paradiset... Den tiden var den bästa tiden av dom alla...

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

SVAR: hihi jodå det har jag :D självdå?

2011-11-25 @ 23:58:42
URL: http://haidisblog.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0