Dag 4- Det här är jag bra på

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga att jag är bra på...

... Skriva berättelser är väl en sak. Har gjort det sen jag lärde mig skriva.
Har fått respons genom alla år men det är nu jag tycker det hela blivit på allvar. Mer inlevelse och mer verkligt. Jag hoppas på att bli författarinna när jag blir stor. Så jag kommer rikta mycket tid åt skrivandet så jag kan nå en hög och bra nivå.

Inom ridningen tycker jag att jag är duktig på att hjälpa andra. Sen vet jag inte riktigt själv vad just jag, när jag sitter i sadeln, är bra på.
Så det får bli ett litet inlägg om detta. Inte så stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0