Dag 10- 10 saker du inte visste om mig

1. Jag hatar speglar och har typ alltid gjort. Jag gillar speglar endast dom gångerna spegelbilden är som man vill att den ska se ut... :P
Men ibland kan spegelbilden skrämma mig. Speciellt på kvällarna hatar jag att speglar ens är uppfunna.

2. Jag har vart jätte rädd för åska men det har försvinnet lite med åren.
Nu är jag nästan inte alls rädd för åska, men kan ibland- när jag inte är beredd- kan jag bli skit rädd.

3. Jag har "rulltrappefobi" och klarar inte av att åka länga sträckor på rulltrappor. Jag är höjdrädd och kan därför tycka det är otäckt med rulltrappor.

4. Jag gillar inte hissar. För en vecka sen gick jag in i en hiss som sakta tog sig uppför- hackande- och jag fick panik. Trodde inte den skulle släppa ut mig. För när det var en halvmeter kvar, stannade den tvärt(hissen då) och det tog minst 1 minut innan den började röra på sig igen. Segt...

5. Jag har en fågel som jag älskar hur mycket som helst.

6. Jag älskar att läsa och läser ut c:a 15 böcker/ månad, varej bok på 200-500 sidor.
Äger en bokblogg med min käraste bästis Zozzo;
bokzoem.
Min bilder

7. Jag gillar inte snö och vill inte att det ska snöa på jul. Visst, mysigt, men det hela innebär bara att jag måste gå i c:a 35 minuter till skolan i kyla som heter K-A-L-T.

8. Jag gillar att rita och föredrar bild framför matte.

9. Jag älskar kors och har överfullt med kors smycken. Gillar dock inte småkryp med kors...

10. Jag äslakr havet och lannet och tillsammans bildar det ett PARADIS för mig.


Kommentarer
Postat av: anna

sv: va göru?

2011-11-30 @ 20:18:05
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0