Dag 1- Varför jag började blogga

Jag började blogga för att jag älskar att skriva, och blogga var den perfekta iden för att kunna uttrycka mig och visa vad jag tänkte och funderade på.
Jag började blogga 22 Mars detta året. Känns som mycket längre, eftersom jag upplevt så mycket och delat så mycket minnen med bloggen.
Bloggen är en del av mitt liv idag. Utan bloggen vet jag inte vad jag hade gjort. Jag hade sparat tid, men blivit av med all glädje jag får av bloggen när jag kommer in på datorn idag. Jag har bara haft en blogg, och det räcker för att jag skulle inse hur kul det är att blogga! :) Och det är alltså denna bloggen jag alltid haft. Jag tror inte jag kommer sluta blogga förrän om minst ett år.
Jag hoppas jag kommer nå över 100 besökare nån gång under min blogg karriär.
Just nu har jag som mest nått 30, vilket inte är världens bästa. Jag vet inte riktigt varför jag inte får mer, när ja bloggar så ofta jag kan.
Om du har nån aning om varför, eller om du har nåt tips på hur man kan få fler besökare, säg då gärna till! :) Allt för att ni ska ha det bra på min lilla blogg <3 :)


Kommentarer
Postat av: alina

as grym blogg <3

2011-11-19 @ 21:50:40
URL: http://alinamarianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0