Att tappa orken, fälla tår efter tår...


Att leva med en stor känsla som denna är hemskt, på alla sätt och vis
Sätta på sig ett fejkat leende varje dag och le emot kameran, chease
Inga bra känsla, inte när man vet vad som ligger bakom
Jag borde kunna säga ifrån, då när det är lagom
Men jag struntar i att min mun och talande språket finns
Kan hjälpa mig då dom vill, när det hinns
Jag har det så bra och får rida världens finaste häst
Jag är trött och vet att det aldrig är hennes fel, hon är ju bäst
Att sitta på hennes rygg och och känna viljan.. Viljan av att rida
Det ger stötar genom min kropp och får mig att lida...
Jag kan inte förstå varför alla ska ha det bra inom ridningen
Även inom basebollen, tennisen, pingisen och simningen
Jag har en anledning, det är därför jag gör som jag gör
Enligt mig är det inte bara att "göra"; tuta och kör
Snart kommer jag inte orka mer
... Mista sporten och aldrig mer dig jag ser...


Jag kommer ALDRIG släppa taget om dig Tippan..! <3
Du betyder alldeles för mycket för mig för att jag ska kunna släppa taget, bara sådär. Så lätt blir du verkligen inte av med mig! <3 ;)



Kommentarer
Postat av: anna

sv. ja håller alla tummar jag har visserligen är de bara två men iaf. drick massor med honungste även om de smakar skit å gurgla dig med saltvatten då blir halsen bra :D!



nja min helg har dock varit seg

2011-11-06 @ 19:14:17
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: tone

svar: Nej han körde motocross. Han var väldigt duktig!Han tävlade Sverigemästerskap redan när han var 15 och var påväg upp mot Världsmästerskap. Men det var tyvärr så han dog. Han krascha och blev överkörd på en SM-deltävling i västerås den 28 agusti i år.

Kramar!!

2011-11-06 @ 19:52:36
URL: http://hellopuffi.blogg.se/
Postat av: anna

sv: haha nej nej ta vatten å häll i lite salt :D



nja alltså de har blivit bättre men ja orkar liksom ingenting så just nu är de mer segt än jobbigt

2011-11-06 @ 20:57:21
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0