Trött som en sovande snigel...

Ida hade jag jättekul!
Jag och mina fem tjejkompisar var runt i skåne hela dan, en skoluppgifft, och vi hade verkligen jättekul!
Jag tog jättemånga naturbilder, men även andra bilder för den delen. Jag orkar inte lägga upp de nu, eftersom jag gick upp halv 5. Ni kanske fattar hur trött jag är jusst nu? Trött som en sovande snigel...
Men imorrn kan jag slappa hur mkt jag vill. Kommer nog lägga upp bilderna, och många inlägg imorrn. Så håll utkik!Love U!

Dagens låtar: NewKid- Turbulens         Basshunter- Fest i hela huset
Dagens ord: Trött           Dagens mening: Lär man sig av sina misstag? Svar: Det brospå vem man är

Okej. Ha det gött! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0